شرایط اخذ اقامت ترکیه


با روش های مختلف می توانید شناسنامه و شهروندی ترکیه کسب کنید. بخشی از این استراتژی ها وخیم است ، به این معنی که آنها به زمان نیاز ندارند (این تکنیک هایی هستند که به طور عادی برای دستیابی به تابعیت منابع ایجاد می کنند) ، و بخشی از این استراتژی ها ، پس از چند سال ، به تابعیت و ویزا ترکیه تبدیل می شوند. از این رو نتیجه می گیرد که این تکنیک ها در کنار شرایط ، شرایط و مستندات برای شما فاش می شوند.

برای دستیابی به تابعیت ترکیه باید توجه داشته باشید که درخواست شما به عنوان یک خانواده در نظر گرفته می شود ، یعنی تمام بایگانی های یک خانواده که نامزد ، شریک زندگی و بچه های زیر 18 سال را در هر پرونده و در دفتر گوچی درج می کند. با نزدیکی متخصصان از انجمن های مختلف مرتبط این به عنوان یک کمیسیون انفرادی مورد بررسی قرار 
خواهد گرفت.

افراد این کمیسیون از بخش های ساماندهی شهری ، دفتر طاق ، شعبه موضوعات داخلی ، تقسیم کار و افراد تازه کار و دفتر مشخص شده با موضوعات خانوادگی هستند.

اعطای تابعیت ترکیه دائمی و ریشه دار است و فرصت ایده آل برای بررسی درخواست نامزدها و اخذ تابعیت ترکیه می تواند از یک ماه تا نیم سال متفاوت باشد ، البته این امر به کمیت مشتری و مهار بخش های مهم نیز بستگی دارد.

برای اخذ اقامت ترکیه می توانید از طریق کار و مهاجرت به ترکیه به دنبال موقعیتی در ترکیه بروید. به دلیل احتمال مسافرت بدون ویزا برای ترکیه تا مدت 90 روز ، ساکنان ایرانی می توانند به دنبال کار در ترکیه بصورت رو در رو در جهان باشند یا از سایت هایی که دارای گشودگی جهانی برای کار در ترکیه از داخل ایران هستند بازدید کنند و درخواست کنند. تلاش برای کار. به دنبال دریافت یک خط کار جدید و کسب رضایت مدیر ترکیه ، مشاغل باید در طی 10 روز کاری در سایت وزارت کار و تأمین اجتماعی ترکیه ثبت نام درخواست کار در خارج از کشور را ثبت کنند و پس از آن جستجوگر فعالیت تا 90 روز به کلیه مبتلا خواهد شد. بایگانی های لازم را به پناهگاه یا بخش امن بین المللی ترکیه ارائه دهید و کارت اقامت خود را در کنار ویزای کاری ترکیه دریافت کنید.

لازم به ذکر است که تحقق ترکی یکی از کانون های اصلی و پیش نیاز کار در ترکیه به دلیل کم بودن تعداد زیاد کار برای کار به زبان انگلیسی است. به همین ترتیب ویزای کار برای متخصصان ، رقبا ، ستون شناسان ، تعمیرکاران ویژه و معلمان کالج برای کار در ترکیه وجود دارد.

هزینه ویزای اقامت در ترکیه برای ویزای کار 615 لیر است ، علاوه بر این 72 لیر کارت ویزیت با استفاده از ویزای کار برای ایرانیان. ایرانیان برای ورود به ترکیه مجبور به پرداخت ویزا نخواهند شد.

نام بخشی از مشاغل لازم در ترکیه به شرح زیر است.

Comments

Popular posts from this blog

قانون اقامت ترکیه

اخذ اقامت خانوادگی در ترکیه

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری