شرایط اقامت در ترکیه 2020

 شرایط دریافت اقامت ترکیه

ملاحظات: در حدود قانون مهاجرت ماده 6458 ماده شماره: 31-1 (ه) مجوز تنظیم زندگی توریستی) ، ساكناني كه به
 تازگی به مدت 1 سال به بهانه مسافرت کمک هزینه خانه خود را دریافت کرده اند ، امکان گسترش ندارند. کمک هزینه تنظیم زندگی آنها از تاریخ 01.01.2020 به این شرط است که اگر انگیزه ماندن مانند گذشته ادامه یابد.

کمک هزینه زندگی در ترکیه: اگر شما مقیم جمهوری ترکیه نیستید و در صورت نیاز به ماندن بیش از 90 روز در حاشیه ترکیه ، باید درخواست کمک هزینه زندگی کنید. در صورت قطع ویزا با مدت قابل توجهی ، می توانید در صورت خاتمه ویزا در حاشیه کشور یا در پی اتمام شدیدترین زمان تنظیم زندگی 90 روز ، درخواست کمک هزینه زندگی کنید.

کمک هزینه های زندگی اعطایی به ترکیه به ساکنان ترکیه عمدتا در طبقه بندی های همراه است:

کمک هزینه مسکن لحظه ای (حداکثر 1 سال)

مجوز تنظیم خانواده (حداکثر 2 سال)

مجوز تنظیم زندگی Understudy (در طول دوره مطالعه)

مجوز تنظیم زندگی طولانی مسافت (برای یک دوره نامشخص)

کمک هزینه زندگی برای زندگی انسان دوستانه (حداکثر 1 سال)

کمک هزینه تنظیم زندگی برای بازماندگان از معامله انسانی (برای مدت زمانی بین 30 روز و نیم سال صادر می شود ، یک کمک هزینه برای شدیدترین 3 سال مجاز است)

برای شفاف سازی این نوع منازل به سرعت امکان پذیر است:

پروانه تنظیم زندگی زندگی موقت: کمک هزینه کوتاه مدت به منازل مسکونی مجاز خواهد بود که مطابق دستورالعمل های مواد 31 و 33 قانون بیگانگان و حمایت های بین المللی به شماره 6458 و مواد 28 و 29 آیین نامه اجرای مدلهای همراه آنها را رعایت کنند. قانون خارجی ها و حمایت های بین المللی.

افراد خارجی که به تحقیقات منطقی مستقیم می پردازند ،

افراد خارجی که به عنوان مثال خانه ، دفتر ، میدان و غیره در ترکیه دارایی غیرمجاز را در اختیار دارند.،

افراد خارجی که با توجه به استقبال همدستان خود ، در کشور ما تجارت خواهند کرد ،

افراد خارجی که در تهیه برنامه ها دست به دست هم می دهند ،

برون سپاری هایی که به عنوان مؤلفه ای از پروژه های بازرگانی مغفول یا تفاهم هایی که جمهوری ترکیه بخشی از آن است ، به شرکت در پروژه های آموزنده یا مقایسه ای خواهند پرداخت.

افراد خارجی که مایل به ماندن برای اهداف صنعت سفر هستند ، با توجه به اینکه نقاطی که بازدید می کنند تعیین می کنند ، تا چه میزان و کجا خواهند ماند ،

با توجه به اینکه آنها عفونت ندارند و به معنای خطر بهزیستی عمومی نیستند ، در خارج از کشور به معنای دریافت درمان بالینی هستند.

افراد خارجی که مطابق دادخواست یا انتخاب متخصصان حقوقی یا مدیریتی موظف به ماندن در ترکیه هستند ،

افرادی که به خارج از کشور تغییر می یابند به صورت غیرقانونی به مجوز تنظیم زندگی لحظه به لحظه منتقل می شوند ، در این مرحله قوانین اعطای تنظیم زندگی خانواده را رعایت می کنند ،

افراد خارجی که باید به این دلیل زبان ترکی را بیاموزند و به ملت ما بروند ،

افراد خارجی که به یک برنامه آموزشی ، تحقیق ، موقعیت ورود به سطح یا دوره به روش متقاضی برای یک دفتر باز می روند ،

ساکنان جمهوری ترکیه قبرس شمالی ،

ممکن است برای یک کمک هزینه مسکن لحظه به لحظه اقدام کند. کمک هزینه مسکن لحظه ای به مدت حداکثر 2 سال مجاز می باشد.

کمک هزینه خانه خانوادگی: مجوز تنظیم زندگی خانواده طبق مقررات مندرج در مواد 34 و 37 قانون بیگانگان و حمایت های بین المللی به شماره 6458 و مواد 30 و 34 آیین نامه اجرای قانون بیگانگان ، به اقامتگران همراه اعطا می شود. و حمایت بین المللی.

یک شهروند ترکیه ای

شریک زندگی از راه دور ،

جوانان از راه دور یا فرزندان خردسال خارج از همسرشان ،

تابع جوانهای خارج از منزل یا فرزندان دور افتاده ی همراه خود باشید.

فرزندان خارج از شخصی که دارای کمک هزینه زندگی در خانواده هستند ، تا 18 سالگی از آموزش جیب چیزی برخوردار نخواهند شد.

کمک هزینه آرایش زندگی Understudy: در درک دستورالعمل های مواد 38 و 41 قانون خارجی ها و حمایت های بین المللی به شماره 6458 و مواد 35 و 39 آیین نامه اجرای قانون بیگانگان و حمایت های بین المللی ، ساکنینی که می توانند از خانه خارج شوند اعطاء می شوند؛

افراد خارجی که کمک هزینه زندگی برای خانواده را ندارند (تا سن 18 سالگی)

افرادی که به برنامه شریک ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکتری می روند یا برای ادعای شهرت در داروهای (TUS) یا دندانپزشکی (DUS) در کشور ما ، برنامه می گیرند.

کمک هزینه سکونت Understudy برای مدت زمانی مجاز خواهد بود که از بازه زمانی تحقیق فراتر نرود.

پروانه تنظیم زندگی طولانی مدت: با در نظر گرفتن دستورالعملهای ماده 42 و 45 قانون حقوق اتباع بیگانه و حمایت بین المللی شماره 6458 و مواد 40 و 43 آیین نامه اجرای قانون قانون اتباع بیگانگان و حمایت های بین المللی ، اقامتی که می توانند دریافت کنند مجوز تنظیم زندگی طولانی مسافت؛

مجوز تنظیم زندگی به شرط تأمین بی پایان وزارت ، به ساكنی كه بی وقفه در ترکیه در هر سال 8 سال با یك بورس یا به ساكنی كه شرایط مندرج در شورای سیاستهای مهاجرت را تأمین كنند ، اعطا می شود ، داده نمی شود.

آوارگان ، تبعیدهای احتمالی و گیرندگان امنیتی کمکی درست به عنوان افرادی که تحت بیمه کوتاه یا خانه دوستانه هستند.

دارندگان کمک هزینه برای انتقال امتیاز به یک مجوز سکونت خارج از کشور واجد شرایط نیستند.

پروانه سکونت خیرخواهانه: کمک هزینه تنظیم زندگی بشردوستانه به ساکنینی که مطابق با دستورالعمل های مواد 46 و 47 قانون بیگانگان و حمایت های بین المللی به شماره 6458 و ماده 44 آیین نامه اجرای قانون ، الزام آور هستند ، اعطا می شود. در مورد خارجی ها و حمایت های بین المللی؛

شرایطی که کودک برای ملت ما ارزشمند به نظر می رسد ،

جایی که ، با وجود انتخاب اخراج یا ممنوعیت ورود به ترکیه ، همسایگان نمی توانند از ترکیه اخراج شوند یا خروج آنها از ترکیه معقول و قابل تصور نیست ،

بدون انتخاب تخلیه با توجه به ماده خارجی طبق ماده 55 ،

از طریق فعالیت های اخراج نامزد به ملت اصلی پناهندگی یا یک کشور ثالث محافظت شده ،

در شرایط قابل توجه

کمک مالی برای سکونت خیرخواهانه توسط استانداری ها در صورت مناسب بودن برای شدیدترین سال 1 سال مجاز است و ممکن است به طور گسترده گسترش یابد.

پروانه تنظیم زندگی برای بازماندگان معامله انسانی: این کمک هزینه به ساکنینی که تلفات ناشی از معامله انسانی است طبق مقررات در مواد 48 و 49 قانون بیگانگان و حمایت های بین المللی شماره 6458 و مواد 45 و 46 مصوب اعطا می شود. آیین نامه اجرای قانون بیگانگان و حمایت های بین المللی. این مجوز به مدت سی روز توسط استانداری ها داده می شود. هر زمان که لازم باشد ، برای بازه های زمانی نیم ساله قابل دستیابی است. با این وجود ، پروانه تنظیم زندگی برای تلفات ناشی از معاملات انسانی به طور کلی از 3 سال فراتر نمی رود.

چگونه می توان برای کمک هزینه زندگی در خارج از کشور اقدام کرد؟

شما ملزم هستید که برای دریافت مجوز اقامت در ترکیه به بخش های ترکیه در کشور خود مراجعه کنید. در صورت عدم حضور در کشور خود ، دفاتر موجود در کشوری که شما در آن زندگی می کنید مکان مناسبی برای این امر هستند. به شرط اینکه در حاشیه ترکیه قرار داشته باشید ، می توانید برنامه های خود را در محل های کار مشترک سازمان جنبش استان های واقع در همه مناطق شهری ارائه دهید.

کدام مجوزها برای مجوز تنظیم زندگی خارج از کشور لازم است؟

افراد خارجی که باید برای کمک هزینه زندگی خود متقاضی شوند باید دارای ویزا یا گزارش سفر باشند که برای هر رویدادی 60 روز مجاز است. در هر صورت 4 عکس شناسایی از جمله سوابق لازم است (مطمئناً می توانید 8).

شما می توانید درخواست خود را همراه با بایگانی ویزا ، ساختار برنامه مجوز تنظیم زندگی با فرض هرگونه و رسیدی که نشان می دهد هزینه برنامه را در بانک پرداخت کرده اید ، ارائه دهید.

همانطور که با توجه به نوع کمک هزینه خانه که متقاضی آن هستید ، مشخص شده است ، ممکن است لازم باشد گزارش های اضافی با خود داشته باشید اعلامیه هایی که از رئیس خود گرفته اید ، مدرسه ای که از آن حرکت می کنید ، اعلامیه های دفتر و سوابق مختلف مختلف ممکن است به شما در دریافت مجوز خانه کمک کند.

علی رغم این که طبق نوع مجوز سکونت تغییر می کند ، ممکن است در صورت تأیید درخواست خود ، برای یک دوره بین نیم سال و 5 سال برای زندگی در حاشیه ترکیه واجد شرایط شوید. مبلغی که برای این روشها باید خرج کنید ممکن است بین 60 و 80 یورو تغییر کند.

داشتن پوشش پزشکی قانونی مشمول یکی از شرایط مورد نیاز در هنگام استفاده است.

در زمانی که درخواست شما تأیید شود ، شما باید هرماه 5 تا 10 دلار هزینه بپردازید (ممکن است طبق ملیت شما تغییر کند) با روش کار برای محل های کار یا بانک ها. پروانه تنظیم زندگی که شما دارید فقط برای اقامت در ترکیه است. در صورت نیاز به کار و کسب وجه نقد در ترکیه ، باید مجوز کار را نیز درخواست کنید.

چگونه می توانیم کمک هزینه تنظیم زندگی را مجدداً احیا کنیم؟

به هر ترتیب 60 روز قبل از پایان کمک هزینه زندگی ، می توانید با ارائه درخواست به سازمان های اداری ، جواز تنظیم زندگی خود را تمدید کنید. صرف نظر از این که ترتیب زندگی فعلی شما خاتمه یافته باشد ، می توانید زندگی خود را در حاشیه های ترکیه ادامه دهید تا اینکه درخواست شما با استفاده از روش هایی برای تهیه بایگانی به شما تمام شود. به شرطی که درخواست شما تأیید شود ، مجوز خانه جدید به دلیل از بین رفتن پرونده قبلی قابل توجه است.

در صورت اتفاقی که باید قبل از گذشت زمان تأمین هزینه های زندگی خود را گسترش دهید و بدون توضیح خاصی ، باید خطر برکناری را در نظر بگیرید.

چه چیزی برای درخواست مجوز خانه جایگزین لازم است؟

قابل قبول است که در بعضی موارد درخواست انواع مختلف کمک هزینه زندگی کنیدشرایط xceptional به عنوان مثال ، در صورتی که یکی از افراد محلی شما یک شهروند ترکیه باشد ، می توانید بعد از تأسیس بیشتر از 18 سال ، درخواست کمک هزینه مسکن خانگی بدهید. استاندارد اصلی مورد نیاز برای شما این است که شما باید به هر ترتیب 3 سال در ترکیه زندگی کنید. .

در صورت نیاز به ادامه زندگی در ترکیه پس از جدایی از یک شهروند ترکیه ، می توانید برای کمک هزینه اقامت زودرس نیز اقدام کنید. به شرطی که سابقه کیفری نداشته باشید و مدتهاست که در ترکیه زندگی می کنید ، به احتمال زیاد درخواست شما تأیید می شود.

چگونه می توان کمک هزینه تنظیم زندگی را تهیه کرد؟

در فرصتی خاموش که باید مسافت طولانی داشته باشید

Comments

Popular posts from this blog

قانون اقامت ترکیه

اخذ اقامت خانوادگی در ترکیه

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری