کارت اقامت ترکیه

برای ورود به ترکیه برای سافران ایرانی در فرودگاه  این کشور ویزای سه ماههء توریستی صادر میشود . اما اگر شما بخواهید بیش از این زمان در ترکیه ساکن شوید نیاز به دریافت کارت اقامتی ترکیه چه اقامت کوتاه مدت یا توریستی و چه بلند مدت خواهید داشت . به این کارت اقامت که نشان دهندهء سکونت شما در ترکیه می باشد کیملیک کارت گفته میشود . کیملیک درواقع کارت اقامتی شما در ترکیه می باشد و شمارهء آن مثل کدملی در بسیاری از کارهای اداری به کار میاید .از آنجاییکه گرفتن المثنی برای مدارک هویتی در ترکیه کار دشواریست ، پیشنهاد میکنیم علاوه بر دقت در نگهداری مدارکتان ، .
از هر کدام کپی یا عکس تهیه کنید تا به وقت لزوم دچار مشکل نشوید.


در وهله اول نمی توان از این نکته چشم پوشی کرد که ترکیه یکی از کشورهای محبوب برای گردشگران و کسانی است که علاقمند به خرید از فروشگاه‌های معتبر این کشور هستند. اما چرا اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان جذاب است؟ نزدیکی ترکیه به ایران با توجه به محبوبیت‌هایی که دارد، شباهت فرهنگی، نزدیکی شرایط آب و هوایی و…، این کشور را به یک مقصد محبوب برای ایرانیانی که علاقمند به مهاجرت هستند تبدیل کرده است. همچنین وجود دانشگاه‌هایی که برنامه و آموزش‌های دانشگاه‌های بین المللی را به متقاضیان ارائه می‌دهند، عاملی دیگر است که در چند سال اخیر به محبوبیت ترکیه برای دریافت اقامت، افزوده است.

مدارک و هزینه های مورد نیاز :
1. ۴ قطعه عکس
2. کپی پاسپورت (صفحه اول و اخرین مهر ورود)
3. برگه ی راندوو (نوبت)
4. برگه ی بیمه 
5. فیش واریزی مالیات اقامت 
6. سند ملک  (ما برای مشتری درست میکینم)
7. بیمه نامه ملک (ما برای مشتری درست میکینم)
8. نامه اداره ثیت املاک  که اجازه فروش را به صاحب ملک می دهد 
هزینه مالیات اقامت : ۳۰۶٫۹۰ لیر
هزینه کارت اقامت : ۶۳٫۰۰ لیر
هزینه بیمه : از ۲۰۰ لیر تا ۷۵۰ لیر ( بستگی به سن مشتری دارد ).

به محض اخذ اقامت ترکیه در هر بانک بین المللی و با هر ارز دلخواه ظرف فقط دو روز کاری می توانید حساب چند منظوره با مسترکارت باز کنید. اقامت ترکیه باعث می شود شما به راحتی از هر سفارت اروپایی ، امریکایی ،کانادا و استرالیا ویزاهای طولانی مدت و به تعدد برای خود و اعضای خانواده دریافت نمایید. پاسپورت ترکیه از معتبر ترین پاسپورت های دنیا به علت عضویت قوی ترکیه در ناتو می باشد و پیوستن ترکیه در آینده ای نزدیک بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ به اتحادیه اروپا رسما” قیمت ملک شما و ارزش پاسپورت واقامت شما و کردیت شرکت و شغل شما را چند برابر می کند .



Comments

Popular posts from this blog

قانون اقامت ترکیه

اخذ اقامت خانوادگی در ترکیه

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری